بچه زرنگ بجنورد

راه رسیدن به عشق حقیقی....راه حسین است.

بچه زرنگ بجنورد

راه رسیدن به عشق حقیقی....راه حسین است.

بچه زرنگ بجنورد

سلام من خردادی هستم....
یعنی متولد 12 خردادم....
به وب من خوش اومدی
امیدوارم بهت خوش بگذره.....
شاد و سربلند باشی...

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی

چه خوب است حس با یار بودن

در خفا دیدن شنیدن یا شکفتن

چه خوب است خنده های عاشقانه

یه وقت تند تند و شاید هم دانه دانه

من این حس را پس از چند سال دوباره

در بر  یارم چشیدم عاشقانه

همینک من به آن یارم رسیدم

هماره او را از لپاش بوسیدم....

ولیکن او مرا گفت که ای دوست ...

چرا این قدر داری تو مرا دوست...؟؟؟

من او را گفتم ای یار قدیمی

تو ای دلبر و زیبای قدیمی

همیشه بایدت گفت از ته دل

دوستت دارم دوستت دارم ....نمیری!!!!

  • majid

عشق اول

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی