بچه زرنگ بجنورد

راه رسیدن به عشق حقیقی....راه حسین است.

بچه زرنگ بجنورد

راه رسیدن به عشق حقیقی....راه حسین است.

بچه زرنگ بجنورد

سلام من خردادی هستم....
یعنی متولد 12 خردادم....
به وب من خوش اومدی
امیدوارم بهت خوش بگذره.....
شاد و سربلند باشی...

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی

بسم الله الرحمن الرحیم

يكشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۳، ۰۱:۴۱ ب.ظ

خدای آسمان ها و زمین همان خدایی است که در رنج و سختی هیچ کس را تنها نمیگذارد...

تنها خدایی که هر وقت بخواهی هست و از فضل خودش تو را بی نیاز کند همان خدایی است که آسمان

ها و زمین را به هم دوخت تا من و تو در امنیت و آسایش باشیم...

خدای من همان خداست...

خدایی که 99 اسم دارد اما فقط با یک اسم صدایش میزنیم...

خدا...

جدای از این حرف ها تنها کلمه ای که میتوان گفت این است که خدا نظیر ندارد... .

بای


  • majid

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی