بچه زرنگ بجنورد

راه رسیدن به عشق حقیقی....راه حسین است.

بچه زرنگ بجنورد

راه رسیدن به عشق حقیقی....راه حسین است.

بچه زرنگ بجنورد

سلام من خردادی هستم....
یعنی متولد 12 خردادم....
به وب من خوش اومدی
امیدوارم بهت خوش بگذره.....
شاد و سربلند باشی...

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی

گفت و گوی حضرت موسی با ابلیس

جمعه, ۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۱۶ ب.ظ

حضرت موسی علیه السلام به ابلیس گفت:

چه کاری است که انسان اگر انجامش دهد ...تو بر او چیره میشوی؟

ابلیس گفت:هنگامی که انسان خودبین باشد و عملش را زیاد بشمرد و گناهانش را فراموش کند من بر او چیره میشوم.و تو را از سه خصلت بر حذر میدارم.

1-با زن نامحرم خلوت نکن که در این صورت من حاضرم تا انسان را به گناه و بی عفتی وادارم

2-با خداوند اگر پیمان بستی حتما آن را ادا کن

3-وقتی مبلغی را به عنوان صدقه خارج کردی ...فورا آن را به مستحق بپرداز زیرا تا صدقه داده نشده من حاضرم که صاحبش را پشیمان کنم...

سپس ابلیس رفت و در حالی که باخود میگفت:وای بر من ..موسی دانست اموری را که بوسیله آنها...انسان را از آلودگی بر حذر میداردبه نطرت زیر هندونه چی نوشته؟

  • majid

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی