بچه زرنگ بجنورد

راه رسیدن به عشق حقیقی....راه حسین است.

بچه زرنگ بجنورد

راه رسیدن به عشق حقیقی....راه حسین است.

بچه زرنگ بجنورد

سلام من خردادی هستم....
یعنی متولد 12 خردادم....
به وب من خوش اومدی
امیدوارم بهت خوش بگذره.....
شاد و سربلند باشی...

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی

کرب و بلا

چهارشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۲، ۰۷:۴۸ ب.ظ

کربلا سرزمین عشق و مهر و وفاست

کربلا سرزمین نفرت و بی مهری و بی وفایی نیز هست

*************

سرزمین عشق یاران وفادار حسین است.

سرزمین مهر و دوستی برای مولاست

*************

سرزمین نفرت یزید و شمر و ابن سعد

سرزمین بی وفایی کوفیان است

*************

کربلا من تو را میخواهم 

تا دلم آرام گیرد همی

*************

عشق مولایت مرا خواهد کشت

تا زمانی که مولا را ببینم

*************

کربلا منتظرم باش ,خواهم آمد

به زودی خواهم آمد به زودی....

**************

به یاد دوست خوبم 

برادر مهربونم مرتضی که الان کربلاست

***************

دلم واست تنگ شده....

منتظرتم


  • majid

نظرات  (۱)

کربلا مستقر عشاق است
زیارت ارباب قسمتتون
پاسخ:
مرسی گلم 
وقتش که برسه ما هم راهی دیار عشقیم ....
کربلا دیار وفاست......بی وفا تنها میری خبرم نمیگیری 
خوبه را افتادی سری بعد باید با هم بریم البته میبرمت......یه جای خوب......
اگه گفتی؟؟؟؟؟؟؟
آفرین درست گفتی مستقیم سامرا سرداب مطهر 
منتهی فرق میکنه این سری چون باید منتظر باشی گذر هر دو مون بیاد
تنها میری همین میشه نمیذارن بری........سامرا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی