بچه زرنگ بجنورد

راه رسیدن به عشق حقیقی....راه حسین است.

بچه زرنگ بجنورد

راه رسیدن به عشق حقیقی....راه حسین است.

بچه زرنگ بجنورد

سلام من خردادی هستم....
یعنی متولد 12 خردادم....
به وب من خوش اومدی
امیدوارم بهت خوش بگذره.....
شاد و سربلند باشی...

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی

دعا برای دوستان

جمعه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۹:۰۰ ق.ظ

خدایا دوستانی دارم به پاکی آب روان....
به سبزی طبیعت و به سرخی شهادت...
ارزویشان آرزوی من است ....
خوشی هایشان خوشی های من است....
غم هایشان غم های من است....
ارزوهایشان برآورده به خیر بگردان....
دل هایشان را به سوی خودت تغییر مسیر بده....
جان هایشان را پاک و صیقل ده....
سفر حج نصیبشان کن....
سفر کربلا نصیبشان کن....
سلامتی و امید و عشقی جاودانه عطا بفرما....
و در آخر در بهشت برینت قرارشان بده....
ان شا الله  شما نیز در سایه ی حق تعالی موفق باشید....

به برکت صلواتی بر محمد و خاندان پاک و مطهرش....

به نطرت زیر هندونه چی نوشته؟
  • majid

دوستان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی