بچه زرنگ بجنورد

راه رسیدن به عشق حقیقی....راه حسین است.

بچه زرنگ بجنورد

راه رسیدن به عشق حقیقی....راه حسین است.

بچه زرنگ بجنورد

سلام من خردادی هستم....
یعنی متولد 12 خردادم....
به وب من خوش اومدی
امیدوارم بهت خوش بگذره.....
شاد و سربلند باشی...

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی

مخصوص جوانان عزیز این مرز و بوم

سه شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۰۹ ق.ظ

با سلام و ادب و احترام

آرزوی هر جوانی است که در عنفوان جوانی به خانه خدا برود و مکه و مدینه را زیارت کند.

همه ی جوانان دوست دارند شغلی خوب و پر درآمد و همچنین آبرومند کسب کند.

همه ی جوانان در آرزوی همسری مهربان و زیبا و خوش اخلاق و همه چی تمام هستند.(به خصوص دختر خانم های دم بخت)

خب اگه همه ی آرزوهای بالا را می خواهید: نمازتان را اول وقت و در مسجد بخوانید...

به همه ی آرزوهایتان می رسید...از ماشین شاسی بلند گرفته تا دانشگاه هاروارد و همچنین زندگی خوب و موفق.

من که امتحان کردم جواب داده.....در 16 سالگی به حج مشرف شدم....در رشته زبان دانشگاه دولتی پذیرفته شدم...

به زودی با بهترین دختر ایران ازدواج خواهم کرد ودارای شغلی آبرومند خواهم شد به امید خدا....


با سپاس از همراهی شما....خدا نگهدار

  • majid

نظرات  (۲)

  • محمد فرهمند
  • سلام دوست عزیز
    من نتونستم تشخیص بدم کدوم قسمت از این مطلب ، طنز بود و کدوم قسم جدی !
    ولی جدای از شوخی ، من هم به نماز اول وقت اعتقاد دارم ولی متاسفانه نوفیق ندارم . 
    ولی جزء برنامه های زندگیم هست که حتمن اون رو محقق کنم !
    موفق تر باشید
    پاسخ:
    thank you sir
    هه!
    یکم واقع بین باشی میتونی به چیزایی که میخوای برسی
    پاسخ:
    ان شا الله

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی